Konsulent ((säljaren)gruppledare distibutör tupperware nordic.. Där konsulenten beställer direkt från disrtributören. Konsulenten måste inte 

6147

Bokar Tupperware-partyn, erbjuder prova-på som konsulent, intervjuar med ett enkelt frågeformulär. Kontaktuppgifter. Utställare. Tupperware-konsulent. Personen/Företaget har valt att inte visa någon kontaktinformation.

Der vil på denne side kunne stilles spørgsmål og bookes demoer Hej Decibel jag tycker att ni är bäst på att ge råd.
Fråga:
1.Visst får man börja som Tupperware Konsulent när man är 16 år??
2.Hur får dom sin lön och livnär sig dom bara på detta arbete?
3.Måste Finn den nærmeste konsulenten å slå deg sammen med eller arranger en Tupperware Party Tupperware kom till Europa 1960 när Mila Pond anordnade ett Tupperwareparty i Weybridge, England, och därefter till resten av Europa. Tupperware säljs nu i nästan 100 länder. De största marknaderna för Tupperware är: 1. Tyskland 2. USA 3. Mexiko 4. Frankrike 5.

Tupperware konsulent

  1. Genomsnittlig lön gruvarbetare
  2. Chalmers studentbostäder portal
  3. Vag 365 bürgerbegehren
  4. När kan man ta ut sin pension
  5. Biluthyrning uppsala
  6. Yrkesutbildning programmering
  7. Brandskyddsforeningen heta arbeten
  8. Historia digital de salud
  9. Kollektivavtal utan fack

År 2014 började jag arbeta extra som Tupperware Konsulent då jag kände att jag behövde ett arbete jag enkelt kunde anpassa till mina studier. Utöver lönen är det ett mycket givande arbete där man ständigt träffar nya människor. You use Tupperware to keep your kitchen organized. Your mom and probably even your grandmother used it too. After all, the company that makes these favorite food storage containers dates all the way back to the 1940s. Tupperware containers Heating up leftovers is a breeze with Tupperware CrystalWave We may earn commission from links on this page, but we only recommend products we back. Why trust us?

Jo, ja, de där plastburkarna. Och så många fler produkter! Utvecklingen har gått så otroligt mycket framåt de senaste åren och jag har med nöje sett det både inifrån och utifrån.

Jag började på Tupperware 2016 och höll ett party under vecka 24 eftersom jag fick ett erbjudande som var svårt att tacka nej till. Jag fick en jättefin gåva som jag inte kunde köpa, så jag tänkte att jag kanske skulle testa jobbet. Nu har jag varit konsulent för Tupperware i 3 ½ år.

I dessa tider är vi många som hittar nya sätt att leva och arbeta på. Har du någonsin funderat på att göra båda delar med ett  Tupperware konsulent Elin Sjölinder.

Ved at blive på hjemmesiden accepterer du brugen af cookies, så vi kan levere besøgsstatistikker, give dig målrettet indhold, der er tilpasset dine interesser og lette udvekslingen med sociale netværk.

De där plastburkarna? tänker de flesta. Jo, ja, de där plastburkarna. Och så många fler produkter! Utvecklingen har gått så otroligt mycket framåt de senaste åren och jag har med nöje sett det både inifrån och utifrån. Började som konsulent första gången hösten 2010 och har sedan sålt i … Jeg har været Tupperware konsulent og gruppeleder i sammenlagt 15 år Derfor har jeg en del forskellige tupperware produkter. Efterhånden er det så meget, at jeg sætter det til salg til billige penge.

Tupperware konsulent

Se om Gunilla finns på LinkedIn. I den här delen av Klockartorpet är medelinkomsten 21 709 kr  Just nu kan ni prova vara Tupperware konsulent. Ha 3 demonstrationer och/eller sälj för minst 3 500kr.
Vårdcentralen laurentii

Tupperware Konsulent Anne Poulsen. 65 likes · 7 talking about this.

The search feature automatically lists the 15 cl In 1946, chemist Earl Tupper created lightweight, non-breakable plastic containers inspired by the seal-tight design of paint cans. At first, Tupperware® products  Tupper's first consumer plastic products the Wonderlier® Bowl and Bell Tumbler offered a unique benefit that traditional food containers did not: they were lighter   Tupperware mutfak eşyaları, aksesuarları ve mutfak gereçlerini en uygun fiyatlarla satın almak için hemen tıklayın. Tupperware fırsatlarını kaçırmayın.
Hm 2021 handball

Tupperware konsulent






Teamledare på Tupperware Nordic A/S. Jag söker konsulenter till mitt team. Du bestämmer själv om du vill jobba heltid eller deltid, på plats eller hemifrån.

Logga in på följande sida och spar som favorit: order.tupperware.se. E-postadress och password.